Naczelnik Hanna Sitkowska
Sekretariat pok. 22 - P. Nowak tel 0 68 347 4 503 fax 0 68 347 4 590
pok. 29 - H. Sitkowska 0 68 384 38 30, tel. 0 68 347 4 505 pok. 35 - W Piątyszek A. Adamczak (Radca Prawny) tel. 0 68 347 4 508 pok. 25 - W. Lis, M. Tchórzewski, Ł. Czerwiński, A. Nawracała tel. 0 68 347 4 507 pok. 27 - P. Zieliński, M. Rogozinskitel, 0 68 347 4 506
DO ZAKRESU DZIAŁANIA WYDZIAŁU ORGANIZACYJNEGO NALEŻY:
1. Prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i zażaleń wpływających do Urzędu.
2. Przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi, wnioski i zażalenia oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwego Wydziału.
3. Zapewnienie prawidłowej obsługi obywateli przez Urząd.
4. Obsługa sekretariatu Burmistrza i Zastępcy Burmistrza.
5. Prowadzenie ewidencji korespondencji i wysyłanie korespondencji na zewnątrz Urzędu.
6. Prowadzenie zbioru przepisów gminnych, uchwał i zarządzeń dostępnych do publicznego wglądu.
7. Ewidencjonowanie i koordynowanie pracy Wydziałów w zakresie terminowości przygotowania projektów odpowiedzi na skierowane do Burmistrza interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia komisji Rady.
8. Przygotowanie i prowadzenie ewidencji wydanych upoważnień i pełnomocnictw.
9. Prowadzenie kontroli wydziałów Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych w celu ustalenia sposobu realizacji przepisanych im zadań i terminowości .
10. W zakresie spraw osobowych:
1) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,
2) zapewnienie warunków do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników mianowanych,
3) obsługa Komisji Dyscyplinarnej I Instancji,
4) przygotowanie projektu planów urlopów wypoczynkowych,
5) zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy,
6) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
7) ewidencja czasu pracy pracowników,
8) kompletowanie wniosków emerytalnych i rentowych,
9) organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników.
11. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu poprzez:
1) utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd,
2) prowadzenie remontów i napraw bieżących budynku Urzędu,
3) konserwację i naprawy inwentarza biurowego,
4) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym w materiały biurowe i kancelaryjne, prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
5) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
6) prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,
7) prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego,
8) nadzór nad urządzeniami powielającymi, łącznością telefoniczną, faksową i elektroniczną,
9) nadzór nad sprzętem komputerowym,
10) planowanie i nadzór realizacji inwestycji w zakresie informatyki,
11) zamawianie, kasacja oraz prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i stempli,
12) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
13) prowadzenie ewidencji przedmiotów nietrwałych pod względem ilościowym.
12. Obsługa centrali telefonicznej.
13. Zapewnienie prawidłowych warunków BHP i przeciwpożarowych, prowadzenie spraw zespołu powypadkowego i programowanie szkoleń BHP.
14. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej.
15. Prowadzenie spraw dotyczących praktyk w Urzędzie studentów i uczniów szkół średnich.
16. Opracowanie dokumentacji normującej ochronę danych osobowych w Urzędzie.
17. Realizacja zadań zleconych w zakresie organizacji wyborów Prezydenta, do Sejmu i Senatu, samorządu terytorialnego i innych.
19.Prowadzenie spraw związanych z wdrożeniem, utrzymaniem i doskonaleniem systemu zarządzania jakością w urzędzie zgodnego z normą PN EN ISO 9001:2000. |